torstai 19. heinäkuuta 2012

Heli Kajo

Heli Kajo – Elämäsi suloisin virhe

Heli Kajo on nuori ja hyvin lupaava laulaja. Helin ääni on ihanan herkkä ja vähän keijumainen, jotkut tykkäävät äänestä, mutta on tullut vastaan myös vihaajia, joiden mielestä Heli kuulostaa ihan pikkutytöltä.

Sanoitukset ovat tosielämästä ja osuvatkin suoraan monen elämään. Mulla ainakin Jos mä kuolen nuorena osuu just omaan elämään. Biiseistä kuulta läpi itse ironia ja se että osaa nauraa itselleen ja virheileen.

Heli Kajohan oli Iholla-ohjelmassa. Ja varmaan osa julkisuudesta on tullut sitä kautta.

Mulla ainakin on tää levy soittimessa pyörimässä ja mä tykkään tästä.

                                

2 kommenttia:

  1. Heli Kajo on ihan paras! ♥ sillä on niin ihana ääni ja ihania sanotuksia ja lauluja :) ja voi että Pihla sulla on ihana nimi! Saanko kysyy meseä löytyykö? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään kans Helistä. Kiitos, itekkin tykkään mun nimest, mä en oo käyny meses varmaan vuoteen. On tuo pikkasen jääny, ku tuli fb, twitter ja blogi. =) Katotaan nyt jos sen jaksan elvyyttää... Mut käy vaikka kattoo mun lifestyle blogia. Mä laitan vaikka sulle viestii, jos jaksan mesen elvyyttää =)

      Poista